5-5-1 MINAMI-AOYAMA, MINATO-KU, TOKYO
11:00AM-8:00PM
perverze_minamiaoyama
STORE
「PERVERZE THE EMBDIMENT
STORE」は、PERVERZEが初めて手掛けるブランドとしての思想を体現したフィジカルな空間です。PERVERZEに関わる人々が原点に立ち戻る場所であり、PERVERZEを愛する方々がより愛を深める場所であり、初めて訪れる方々がPERVERZEを深く理解する場所であることを目指しています。
"PERVERZE THE EMBDIMENT STORE" is our first physical space that embodies the brand's philosophy. It is a place where those involved with PERVERZE can return to their roots, where those who love PERVERZE can deepen their love for the brand, and where first-time visitors can gain a deeper understanding of PERVERZE.
SPACE
ストアデザインは設計事務所「DAIKEI
MILLS」が手がけました。PERVERZEにとって唯一無二の原点は青木正一氏が撮り続けた80・90年代の(ロンドン・パリの)ファッションシーンです。そのアウトプットである雑誌”STREET”を店舗の中心にライブラリとして設置しています。
PERVERZEはファッションブランドであると同時に一つのプロジェクトでもあります。多くのアーティスト・クリエイターと共に作品を発表し続けており、これからも既存の概念に捉われず、自由な発想で作品を発表していきます。この自由さを表現するため、ライブラリ以外の什器は全て可動式とし、レイアウトを自由に組み替えられるように設計されています。いつ訪れても変化・進化が感じられる空間は、「STREETとは日常である」というPERVERZEのブランド哲学にも結びつくものです。同じような日々であっても全く同じ一日はなく、そこにそれぞれのSTREETがあります。
The store was designed by the design firm "DAIKEI MILLS".
PERVERZE's one and only starting point is the fashion scene of the 80s and 90s in London and Paris that
Shoichi Aoki has been photographing. The output of this work, the magazine “STREET”, is placed in the center
of the store as a library.
PERVERZE is not only a fashion brand but also a project. PERVERZE has been presenting its works with many
artists and creators, and will continue to do so in the future, free from existing concepts and free in its
ideas. To express this freedom, all fixtures other than the library are movable and designed to be
reconfigured in any layout. The space, which allows visitors to feel change and evolution anytime they visit,
is also connected to PERVERZE's brand philosophy that “street is everyday life. Even if the days are similar,
no two days are exactly the same, and each STREET has its own unique character.